Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

vrijdag 28 februari 2014

Mijn favoriete Blogs


Ik heb zelf een aantal favoriete blogs. Voor mij zijn ze leuk, interresant en inspirerend. Daarom deel ik mijn favoriete blogs. Voor jullie, en om de blogs een helpende hand te geven..... Bij elk blog zet ik een linkje naar de website. Veel leesplezier!

Tittle en Tattle
Tittle Tattle is het blog van Noah (11).

Ik vind Tittle Tattle het leukste blog van alle blogs die ik volg. Het is creatief en heel erg leuk om te lezen. Ik hou echt van haar schrijfstijl! Noah schrijft zelf verhalen en gedichten en plaatst superleuke berichten over mode, Hoe Overleef ik, recepten en vooral lifestyle. Het verbaast me echt dat ze zo weinig volgers heeft!
Ik hoop dat ik haar door dit te schrijven ook weer een ietsie pietsie verder heb geholpen.
Klik hier om naar tittletattle.nl te gaan.

Image and video hosting by TinyPic
Luna's lovely world is het blog van Luna (14).

Luna's blog is een mode en lifestyle blog. Het is een heel fijn blog om te lezen als je lekker een bankhang middagje hebt. De onderwerpen zijn leuk en interresant.
Klik hier om naar lunalovelyworld.nl te gaan.


Lovely Photography is het blog van Sharon (15).

Sharon's blog gaat over beauty,lifestyle en vooral over fotografie. Ik vind het een heel fijn blog. Ze maakt hele mooie fotos van producten en kan goede filmpjes filmen en monteren. Neem eens een kijkje!
Klik hier om naar www.lovely-photography.nl

Dit zijn mijn favoriete blogs. Hopelijk vonden jullie het handig!
Stond jouw favoriete blog er niet bij? Laat het me weten.

Liefs Madelief

2 opmerkingen :

  1. Wat een superleuk artikel! Ik vind het ook heel lief dat je mijn blog erbij hebt gezet, dankjewel! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt,

      Ik vind het heel leuk dat je het gezien hebt. Ik vraag me alleen af hoe je op mijn blog terecht bent gekomen. Dat vind ik interressant om te weten. :)

      Groetjes Madelief

      Verwijderen